Понеділок, 20.11.2017, 16:15
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Мій сайт

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Комп'ютерні новинки [47]
"Ноу нау" в галузі компютерної техніки
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Комп'ютерні новинки

Google Chrome OS: "за" і "проти"
Після подання прототипу операційної системи Chrome OS спільнота початок бурхливе обговорення потенційних плюсів і мінусів новинки. Нагадаємо: Chrome OS, реліз якої очікується до кінця наступного року, буде запускатися на специфічному обладнанні, що задовольняє вимогам Google. Так, нова система зможе працювати тільки на нетбуках, забезпечених твердотілим накопичувачем, модулем Wi-Fi і повнорозмірною клавіатурою. Всі додатки Chrome OS є веб-додатками, основна копія призначених для користувача даних зберігається на віддалених серверах - в "хмарі". Виходячи з інформації, наданої Google, можна назвати кілька позитивних можливостей Chrome OS. Швидкість завантаження майбутніх нетбуків не перевищить 10 секунд. Це пов'язано з відсутністю необхідності обслуговування операційною системою інших, крім браузера Chrome, додатків і сервісів, що потребують додаткових драйверах і ресурсах. Підвищена увага питанням безпеки. Ядро системи розміщується в захищеній від запису області, всі програми виконуються у вкладках браузера, кожна з яких є по суті "пісочницею" з обмеженими правами доступу. Збережені локально для користувача дані шифруються. "Хмарна" концепція припускає високу доступність додатків і даних з будь-якої точки і з будь-якого пристрою. Підтримка архітектури Intel x86 та ARM забезпечить споживачів вибором з двох класів майбутніх нетбуків; при цьому не виключений варіант, що будуть випущені ARM-смартбукі на базі Chrome OS. Інноваційний меню додатків, зафіксоване у вкладці браузера, є відмінним маркетинговим ходом, що дозволяє девелоперам просувати свої розробки за рахунок доступу та Бистродоступний звернення до них. Веб-сайти прирівнюються до веб-додатків, а значить, Chrome OS підтримує такі, наприклад, конкуруючі проекти, як Microsoft Office Live. Потенціал Chrome OS буде розкриватися поступово: нова система просуває парадигму тонких клієнтів, оснащених мінімумом обчислювальних можливостей, при тому, що обробку даних беруть на себе "хмарні" сервери. Крім того, фокусування на Інтернеті визначає крос-платформеність додатків Chrome OS: на стороні клієнта може виконуватися будь-який додаток, тому що фізично воно запущено на сервері. Однак деякі особливості нової операційної системи слід розглядати з негативних позицій. У Google описують майбутні нетбуки з Chrome OS як "пристрою-компаньйони, що доповнюють основний комп'ютер". У компанії, мабуть, забули, що споживачі привчені тими ж iPhone мати універсальне, а головне, компактний пристрій, забезпечене десятком тисяч додатків на будь-який смак. "Хмара" Google не завжди є, тим більше що в світі не так вже й багато місць, де є повне покриття Wi-Fi. Хороший приклад - літак: публічних хот-спотів в ньому немає, а за інтернет-доступ доведеться викласти кругленьку суму. Невизначеність підтримки офлайнової роботи за рахунок HTML5. Розробник повинен самостійно реалізувати таку можливість в програмі, хоча досвід Google Gears свідчить про те, що це цілком під силу. Однак веб-програми поки що не можуть зрівнятися з офлайновими програмами: Picasa і Flickr володіють лише малою часткою мощі Adobe Photoshop. Ігри для Chrome OS, що є, по суті, посиленим браузером Chrome, не вийдуть за межі офісних і казуальних розваг через відсутність виділених на це апаратних ресурсів. Однак тут доречно згадати про що ведеться розробці амбітного проекту OnLive, який дозволить насолодитися вимогливими до устаткування іграми навіть на недорогих пристроях, які фізично не в змозі обробляти велику кількість графічної інформації. Зрозуміло, що для цього буде потрібно високошвидкісне інтернет-з'єднання з мінімально можливими затримками передачі пакетів даних. Концепція проста: всю роботу з обробки 3D-графіки беруть на себе комп'ютери "хмарної" служби OnLive - пользовательскімустройствам залишиться лише вчасно виводити на екран потокове відео. Android-додатки не працюють в оточенні Chrome OS, тому що їх необхідно завантажувати локально, що заборонено в цій системі. Браузер Chrome не можна замінити на альтернативний, той же Mozilla Firefox. Між тим будь-який з вендорів цілком здатний модифіковані відкритий код Chrome OS і випустити власну версію системи. Неясна ситуація з розширеннями та іншими методами настройки. Оскільки браузер Chrome "розуміє" HTML5, у властивостях якого є підтримка стандартизованого збагаченого мультимедійного формату, відпадає необхідність у браузерних плагінах Adobe Flash або Microsoft Silverlight. Але при цьому не дуже зрозуміло, як будуть реалізовані шукані технології, у тому числі й ті, які вимагають установки виконані коду, - наприклад, сторонні плагіни, віджети, аплети і т. п.
Категорія: Комп'ютерні новинки | Додав: sironya (03.12.2009)
Переглядів: 760 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: