На правах експериментального проекту Google запустив «Соціальний Пошук» (Google Social Search). "За допомогою Соціального Пошуку» Google знаходить релевантний публічний контент, створений вашими друзями та контактами ", - повідомляється в офіційному блозі Google. У видачі з'являється окремий блок, де містяться посилання на пости «найближчого оточення» що поставив питання користувача в блогах і соціальних сервісах. Google називає це «наступним кроком після персоналізації». Інформацію про френда і контакти Google бере з публічного профілю користувача, де останній може вказати що використовуються ним соціальні сервіси. Щоб зробити це, треба залогиниться в Google і відредагувати свій профіль. Поки основні джерела інформації Google для соціального пошуку, крім зазначених у профілі - це контакти з Google Talk, а також підписки Google Reader. Під час тестування з'ясовується, що в результати Social Search потрапляють контакти з Twitter, Facebook, Friedfeed і безлічі інших сервісів. Фахівці Google вважають, що соціальний пошук особливо корисний у тих випадках, коли пошукова система використовується в процесі прийняття рішення: про покупку гаджета, про вибір місця подорожі, і так далі - у всіх випадках, коли для людини важливі рекомендації тих, кого він знає. Щоб потестувати соціальний пошук, увімкніть його в Google Labs: http://www.google.com/experimental/index.html. Працює тільки в Google.com